Subject: RE: Tapa-Moe elektrivõrgu rekonstrueerimine mnt nr 17143 ja nr 17195_TRAM märkused_08.08.2024
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Arvo Veltri'" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Aug 2024 11:21:36 +0300

Tere

Soovin eelkooskõlastada 10 kV maakaabli trassivaliku.

Viisin Teamsi koosolekul räägitud muudatused projekti sisse.

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 8. august 2024 10:29
To: [email-masked]
Subject: Tapa-Moe elektrivõrgu rekonstrueerimine mnt nr 17143 ja nr
17195_TRAM märkused_08.08.2024

Tere

Teie saadetud joonistel (dwg, pdf) ei ole kõrgusarve? Palun vaadake üle ja
täiendage.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Wednesday, August 7, 2024 10:37 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tapa-Moe elektrivõrgu rekonstrueerimine mnt nr 17143 ja nr
17195_TRAM märkused_07.08.2024

Teie 18.07.2024

Meie 07.08.2024 nr 7.1-2/24/12741-1

Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija

Esitasite Transpordiametile (TRAM) elektripaigaldiste (keskpinge õhuliinid
ja maakaablid), edaspidi tehnovõrgud projektjoonised, töö nr IP7213, et
TRAM annaks oma seisukoha nende tehnovõrkude paiknemise kota riigiteede
tee piirides ja tee kaitsevööndis. Ja need on riigitee nr 17143 km
1,01-3,55 ja nr 17195 km 9,19.

Esitame oma seisukohad ja märkused 05.08.2024 esitatud jooniste kohta.

1.	kõik riigitee teemaal olevad mahasõidud ja bussipeatused tuleb
läbida kinniselt, sügavus min 1,2m ja puurkaevikute kaugus selline, et ei
kahjustataks riigitee konstruktsioone. Riigitee kruuskattega tugipeenarde
laiuseks tuleb arvestada min 1,0m. Kaevikute kavandamisel tuleb lähtuda
alltoodud geomeetriast:

2.	tehnovõrgud riigitee teemaal nihutada maksimaalselt teemaa
piirile, piirist 0,5m kaugusele.

3.	ei saa nõustuda maakaabel kraavis, mahasõit lahtiselt so Allika
kinnistu piiril.

4.	ei saa nõustuda maakaabel riigitee muldkehas, tugipeenras
(Kruusamäe kinnistu piiril) ja selt edasi kuni ristumine riigiteega sh
kuidas oleva truubi jurres kaabel on, seal pinnast truubi peal ainult ca
1,1 m?

Räägime need asjad läbi teams rakenduse üle kui soovite.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
<[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 5, 2024 1:06 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tapa-Moe elektrivõrgu rekonstrueerimine

Tere

Palun infot, kas olete jõudnud trassivalikuga tutvuda?

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384

From:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 18. juuli 2024 09:59
To: 'Arvo Veltri' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Tapa-Moe elektrivõrgu rekonstrueerimine

Tere

Soovin elektrikaabli trassivalikule Transpordiameti maal eelnevat
nõusolekut.

Peale seda saadan lõplikuks kooskõlastamiseks.

Palun vaadake üle, kas trassivalik sobib.

Lugupidamisega
Tanel Vaabel

Keskkonnaprojekt OÜ

Projektijuht/projekteerija
53 003 384